نوشتنی ها...

از پنجره روزگار به درخت عمر که مینگرم / خوش تر از یاد خداوند ثمری نیست

نوشتنی ها...

از پنجره روزگار به درخت عمر که مینگرم / خوش تر از یاد خداوند ثمری نیست

هدیه ای از جنس نور

 


نامه یک بیمار تالاسمی به اهداکنندگان خون

تویی که نمی شناسمت

تورا نمی شناسم.نامت را نمی دانم، سالهاست که زندگی را از قطرات خون تو وام می گیرم و ترنم زیستن را از صداقت اهدای خون تو احساس میکنم.

لحظاتی را که شاکر خدا هستم از تو می دانم و درنیمه شبها زمانی که چشم به راه نسیم لطف اویم، سلامتی ات را از خدا می خواهم.

عزیز گمنام!

چگونه از تو تشکر کنم، از تو که همواره با اتصال مایه حیات و هستی ات، رگ های خشکیده مرا طراوت می بخشی و قلب خسته ام برایت به شادی، آهنگ دوباره زیستن می نوازد.

دوست پنهان!

شاید مرا می شناسی و رنگ پژمرده ام را می بینی، ولی در حسرت دیدار تو مانده ام تا بگویم، دوستت دارم.


"نوشته ای از صاحبه ابراهیم زاده"


خبر نوشت: در کشور ما در هر 10 ثانیه یک نفر به خون و یا فرآورده های آن نیاز پیدا میکند!

همچنین بررسی های علمی همه جانبه نشان داده است سالم ترین و قابل اعتماد ترین خون، از اهداکنندگان داوطلب به ویژه آنهایی که به طور مستمر خون اهدا می کنند،  تهیه می شود.

نظرات 10 + ارسال نظر
ehsan پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:00 ب.ظ http://www.search2.blogfa.com

---------------------------_(/_\)
-------------------------,((((^`/-
------------------------((((--(6-/-
----------------------,(((((-,,----/
--,,,_--------------,(((((--\"._--,',;
-((((\\-,...-------,((((---\----`,@)
-)))--;'----`"'"'""((((---(------´´
(((--\------------(((------/
-))-|-----------------------|
((--|--------.-------'-----|
))--/-----_-'------`t---,.')
(---|---y;---,-""""-./---/\--
)---/-.\--)-\---------`/--/
---|.\---(-(-----------\-\'
---||-----//----------\\'|
---||------//-------_\\'|ا
---||-------))-----|_\--||
---/_/-----|_/----------||
---`'"------------------\_|
آپم سوار شو بریم
زووود باش دیگه

M.m جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:58 ب.ظ

در احادیث وارد شده است که: ذکر صلوات موجب عافیت و شفای امراض هست.

اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم

ان شاءالله که همه ی مریضا شفا پیدا کنن...
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم

زینب دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:45 ق.ظ

سلام خیلی قشنگ بود زهرایی
به امید شفای همه ی بیماران .....

زهرا سادات چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:21 ق.ظ http://havadar-2013.blogfa.com

در سرزمین من
هیچ کوچه ای به نام هیچ زنی نیست
و هیچ خیابانی.....
بن بست ها اما.....
فقط زن ها را می شناسند.....
در سرزمین من
سهم زن ها از رودخانه ها,تنها ژل هایی است
که پشت سر آدمها خراب شده اند.......
اینجا
نام هیچ بیمارستانی مریم نیست
تخت زایشگاه ها اما
پر از مریم های درد کشیده ای است
که هیچ یک ، مسیح را آبستن نیستند.....
من میان زن هایی بزرگ شده ام
که شوهر برایشان حکم برائت از گناه را دارد!
نمی دانم چرا از
لیاقتم،صداقتم،نجابتم و ....حرف می زنی
تویی که می دانم اگر بدانی بکارتم به تاراج رفته .....
انگ هرزه بودن می زنی و می روی
اما بگرد،پیدا خواهی کرد
این روزها صداقت ولیاقت و نجابتی که تو می خواهی
زیاد می دوزند....!
امروز پول تن فروشی ام را به زن همسایه ، هدیه کردم
تا آبرو کند ....برای نامزدی دخترش
و در خود گریستم ...
برای معصومیت دختری
که بی خبر دلش را به دست مردی سپرده
که دیشب ....
تن سردم را هوسبازانه به تاراج برد....
و بی شرمانه می خندید از این پیروزی!
روی حرفم،دردم با شماست
اگر زنی را نمی خواهید
یا برایش قصد تهیه زاپاس دارید...
به او مردانه بگو داستان از چه قرار است
آستانه درد او بلند است ...
یا می ماند
یا می رود!
هر دو درد دارد!
اینجا زمین است....
حوا بودن تاوان سنگینی دارد............
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سلام آپم لینک هایی که نظرشون تو دوتا اپ آخر نباشه حذف میشن پس اگه میشه بیا بهم سر بزن و دوتا نظر بده[چشمک]
راستی آپت هم خیلی قشنگ بود

maedeh چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:02 ب.ظ http://songsoflife.blogfa.com

آپــــــــــــــــــــــــــــــم

sarajoon پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:59 ب.ظ http://faseleha2013.blogfa.com/

سلام زهرا جون خوبی چند وقته ازت خبری نیست
اپم سر بزن گلم

sarajoon پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:58 ب.ظ http://faseleha2013.blogfa.com/

سلام زهرا جون اشکال نداره گلم پیش میاد دیگه
این مطلبت هم مثل بقیه خیلی اموزنده بود
موفق باشی عزیزم

ممنون ساراجان ببخشیدااااااا فکر کردم کلا پرید بازم ممنونم!

maedeh جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ب.ظ http://songsoflife.blogfa.com

الان چی شد؟من باید چی کارکنم؟

عزیزم هیچی فکر کردم نظرت پرید در صورتی که بود من اشتباه کردم
معذرت

زهرا سادات جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:45 ب.ظ http://havadar-2013.blogfa.com

چه جوری تونستی نظر رو برگردونی؟؟؟؟تو بلاگفا اگه حذف بشه دیگه حذف شده!سطل زباله نداره!!!

همون ... چون بروزرسانی کردن بلاگ اسکا رو کلا قیافه بخش مدیریت یه جور دیگه شده من به جا ثبت حذف کردم اما دیدم سطل زباله داره خیلی خوشحال شدم
ممنون عزیزم اشتباه از من بود!!!!!!!!!1

زهرا سادات سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:21 ق.ظ http://havadar-2013.blogfa.com

این هفته، هفته ی بهترین دوسته بهترین دوست تو کیه؟! این مطلب رو واسه ی همه ی دوستای خوبت بفرست حتی واسه من. ...البته اگه یکی از دوستای خوبت حساب میشم. ...ببین چند تا پس میگیری. اگه بیش از 7 تاگرفتی پس واقعا محبوبی. i love u
♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ -♥♥ ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ -♥♥ ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ -♥♥ ♥♥ - ♥♥ - ♥♥
بدو بیا وبم نظر سنجی شرکت کن به علی رای بده

سلام زهرا جان ممنون
من تو رو دوست خودم میدونم عزیزم
اگه وبت باز شد حتما!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد