نوشتنی ها...

از پنجره روزگار به درخت عمر که مینگرم / خوش تر از یاد خداوند ثمری نیست

نوشتنی ها...

از پنجره روزگار به درخت عمر که مینگرم / خوش تر از یاد خداوند ثمری نیست

مولای پر از نور من ...

مولای مهربان غزلهای من، سلام                          سمت زلال اشک من، آقای من سلام




باران لحظه های پر از خشکـسالـیَم!
احساس آبیِ غزلِ احتمالـیَم!


در این اتاق یک_دو_سه متری ام ، دلخوشم
با رنگ آسمانی ِ گلهای قالـیَم


تا کی صدای آمدنت طول می کشد؟
پیغمبر قبیله! امام اهالـیَم!


وقتی غروب می شود و گریه می کنی
آیا نمی شود به نگاهت بـمالـیَم


دنبال ارتفاع ِ خودم آمدم، اگر
اطراف گیوه های تو در این حوالـیَم


ای رمز جدول همه ی "جمعه نامه ها "
تنها جواب آینه های سوالیم!


یک روز هم اذان ترا پخش می کنند
از پشت بام حنجره های بلالـیَم


تو لهجه ی زبان خدایی و من ولی

از پایه ریز های زبانهای لالیم


حالا کنار چشم تو لکنت گرفته ام

من دوستدالمت تو بگو دوست دالیم !؟


(شعری از علی اکبر لطیفیان)


دلنوشت: مولای من دلم برای دیدن روی ماهت پر میکشد... هرچند خزان کرده دلم... هرچند بی لیاقتم... هرچند بودنت را با جانم درک نکرده ام... اما بی هیچ بهانه ای بخدا مولایم بی هیچ بهانه ای عاشقانه دوستت دارم... نگاه مهربانت را در لحظه های تنهاییم حس میکنم... دلم را برای خودت کن تنها خودت... تولدت مبارک مهربانترینم...


دوستان خوبم اگر مایل بودید یک جمله یا متن کوتاه برای امام زمان عجل الله که نشونه ی دلتنگیتون باشه برای اون غایب همیشه ناظر برام بفرستید... و با اطمینان میگم هر چه از دل براید لاجرم بر دل نشیند...

یا حق

هدیه ای از جنس نور

 


نامه یک بیمار تالاسمی به اهداکنندگان خون

تویی که نمی شناسمت

تورا نمی شناسم.نامت را نمی دانم، سالهاست که زندگی را از قطرات خون تو وام می گیرم و ترنم زیستن را از صداقت اهدای خون تو احساس میکنم.

لحظاتی را که شاکر خدا هستم از تو می دانم و درنیمه شبها زمانی که چشم به راه نسیم لطف اویم، سلامتی ات را از خدا می خواهم.

عزیز گمنام!

چگونه از تو تشکر کنم، از تو که همواره با اتصال مایه حیات و هستی ات، رگ های خشکیده مرا طراوت می بخشی و قلب خسته ام برایت به شادی، آهنگ دوباره زیستن می نوازد.

دوست پنهان!

شاید مرا می شناسی و رنگ پژمرده ام را می بینی، ولی در حسرت دیدار تو مانده ام تا بگویم، دوستت دارم.


"نوشته ای از صاحبه ابراهیم زاده"


خبر نوشت: در کشور ما در هر 10 ثانیه یک نفر به خون و یا فرآورده های آن نیاز پیدا میکند!

همچنین بررسی های علمی همه جانبه نشان داده است سالم ترین و قابل اعتماد ترین خون، از اهداکنندگان داوطلب به ویژه آنهایی که به طور مستمر خون اهدا می کنند،  تهیه می شود.