نوشتنی ها...

از پنجره روزگار به درخت عمر که مینگرم / خوش تر از یاد خداوند ثمری نیست

نوشتنی ها...

از پنجره روزگار به درخت عمر که مینگرم / خوش تر از یاد خداوند ثمری نیست

م.....ا.....د.....ر.....

تولد حضرت فاطمه سلام الله و روز مادر پیشا پیش مبارک...



امسال وقتی یاد روز مادر افتادم اولین تصویری که تو ذهنم اومد مادر یکی از دوستانم بود که چند روزی به عید مونده بود از این دنیا رفت... خیلی جوون بود به خاطر بیماری MS که داشت و تشدید شده بود نتونست دووم بیاره و از کنار تنها فرزندش که دوست من باشه رفت... حالا ازتون میخوام براش یه صلوات بفرستین....ممنون


حالا یه چیز دیگه ای که به ذهنم میاد بچه هست، بچه های ریزه میزه که براتون چندتا عکس گلچین کردم میزارم... امیدوارم خوشتون بیاد....

من که گفتم حالا نوبت شماست اگه دوست داشتین برام بگین امسال وقتی یاد روز مادر میفتید چه چیزی تو ذهنتون نقش میبنده؟؟

وهمینطور با حروف م...ا...د...ر هرکدوم یه کلمه بگین که به ویژگی های مادرتون و یا کلا مادرا بیاد.


من میگم  : میم مثل مهربونی

              ا مثل احساس عشق ورزی

             د مثل دوست داشتن

             ر مثل روی گشاده داشتن




ای جان یعنی عاشق این وروجکام..................







دیگه بسه......... خیلی بچه گونه نمودم...


حرف آخرم: مادر من بی نظیره و من عاشقشم و همینجا فریاد میزنم همیشه مدیونت هستم تا عمر دارم...............


لطف کنید به این پست نمره بدین از 0تا20


نظرات 12 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:25 ب.ظ

سلام من که به تو همیشه نمره ی بیست میدم اینو بدون
مادر
م مثل مهربونی
ا مثل آیه یه نشونه از طرف خدا
د مثل دنیا ،مادر من دنیای منه
ر مثل راه رسیدن به خدا ،محبت به اون یه راهه

zeinab سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:27 ب.ظ

یادم رفت اسممو بگم
اینجانب زینب دوست تو

اتفاقا گفتم خودتی
ممنون تو همیشه لطف داری بهم عزیزم

sarajoon سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:01 ب.ظ

جوانی‌هایت را

با بچگی‌هایم پیر کردم ..........

مرا به موی سپیدت ببخش مادر!!!

خب زهرا جونم از اونجاییکه این پستت هم مثل بقیه عالی من بهت نمره 20 میدم
این روزم به مامان عزیزت وهمه ی مامانای گل تبریک میگم امیدوارم که سایه شون همیشه بالای سر ما باشه

ممنون سارا خیلی خیلی
از طرف من هم به مادرت این روز رو تبریک بگو

M.m سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:22 ب.ظ

به بهشت نمیروم
اگر مــــــــ♥ــــــــادرم آنجا نباشد. **حسین پناهی**
به سلامتی همه مادرای دنیا…

مادر :
م :محبت
الف :آرامش و ایثار
د: دلدادگی
ر: رحم و رفاقت

نمرتونم : "18"

خیلی هم خوب
اگه لطف کنید ضعف ها روهم بگین ممنــــــــــــــون میشم من آماده شنیدن هر انتقادی هستم
بالاخره همه ی کسایی که میان اینجا نظرشون برام اهمیت داره اینجاهم متعلق به همه ی شماست راحت باشین با شما هم هستم دوستان همه ی همتون...

nikta سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:26 ب.ظ http://veblagehjaleb.blogfa.com

وای خدا الهی من قربون همه ی مامانای نفس برم!!!!!!
من دیوونه ی مامانم!!!!!!!!!!
خدایا تا وقتی رنده ام سایشو بالای سرم نگه دار!!!!!!!!!
خدایا مامان هیچ کسو ازش نگیر....باشه؟

ان شاءالله

زهرا_ض سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 ب.ظ

خدا همه مادرا رو حفظ کنه :)

ان شاءالله

cutemoon چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:54 ب.ظ http://www.dokhtaranemahtab.blogfa.com

سلام
من یاد بیدار خوابی های مادران میفتم.....وقتی که مریض میشم.....یا یه مشکلی دارم.....
---------------------------
موفق باشید

maedeh پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:02 ب.ظ http://songsoflife.blogfa.com

سلام زهرای جونی خوفی؟؟؟؟
من روز مادر یاد این میفتم که اگه یه روز مادرم چیشم نباشه چی کارکنم وبه همین خاطر کل دیشبو اشک ریخت
م:مرثیه های لالایی شبونه های تو
ا:ارمغان دیدار چشمان تو
د:داستان زندگی خواندن درگوشهایم
ر:رحمت خدا به من باوجود تو
از 0تا20نمره 19/75را بهت میدم چون خیلی ماهی

ای جـــــــــــــــــــــــان مائده نبینم غمات انشاءالله که سالهای سال مامانت پیشت هست و تو هم یه دختر خوبی برای مامانت وقتی شادی هست غم چرا
تو لطف داری زیادتا

maedeh یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:02 ب.ظ http://songsoflife.blogfa.com

_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___وبلاگت خیلی قشنگه______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستـیـــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@

farinaz چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:04 ق.ظ

درود بر وجود مقدس مادر
هم او که ناتوان شد تا توانا شوم
مویش سپید شد تا رو سفید شوم
و عاشقانه سوخت تا گرمابخش وجود و روشنگر راهم باشد

همچنین درود بر عزیزترینم زهرا
دورادور دست شما و والده گرامیت را میبوسم

عزیز دلمی فریناز
ممنون گل من
به مامان عزیزت سلام مخصوص برسون.

zeinab جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:27 ب.ظ

زهرایی سلام یه چیزی همین الان خوندم خیلی به نظرم خوب اومد

یه نفر (اهل باکو) می گفت به مادر میگن مادر چون مخفف ماه دره! و به پدر میگن پدر چون پوی دره!!
تو لهجه ی اونا، در = خونه... پس مادر یعنی ماه خونه و
پدر یعنی پای خونه....یعنی ستون خونه...

خیلی قشنگه این طور نیست ؟؟؟

آره خیلی جالب بود
ممنون
لهجشون فارسی دریه درسته؟؟

zeinab شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:16 ب.ظ

نمیدونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد