نوشتنی ها...

از پنجره روزگار به درخت عمر که مینگرم / خوش تر از یاد خداوند ثمری نیست

نوشتنی ها...

از پنجره روزگار به درخت عمر که مینگرم / خوش تر از یاد خداوند ثمری نیست

خدا

مانده ام که تو چه ثابتی همیشه ،ثابت در مهربانی ،در بخشندگی ،در ...

و من چه متغیرم

ثابتم کن اندکی ، در یکی از صفاتت

از تغییر به سمت پایین می ترسم

مشتاق نبوده ام به تو ،چون نمی شناخته و نمی شناسمت

پس خودت را به من بشناسان ،تا مهربانی ات را تماما  درک کنم،بخشندگی و عدالتت را درک کنم

تا مشتاقت شوم ،تا عاشقت شوم

ذهنم را آرام کن ،دوست دارم دارم لحظه ای سکوت کنم و صدایی از درونم نیاید

کاش ذهنم از آوا و آهنگ تو پر می شد تا آرام می شدم

نا آرامم تو را به نورهایت قسم آرامم کن در دنیایت


منبع: وب فرشته ای که خدا به من لطف کرد برام فرستادش.... (توی پیوندها دنبال صدای درون من... بگردین)


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد